remarketingas, kompiuterio ekranas, diagramos

Dirbate, dirbate, į reklamą internete investuojate didžiausius pinigus, o klientai tiesiog pabėga? Tai gali reikšti, kad reikia dirbti našiau. Visgi galbūt pats metas pagalvoti ir apie tai, kas yra ir kuo gali būti naudingas remarketingas. Tai atrodo negirdėta, tačiau iš tiesų tokia paslauga skaičiuoja jau ne vienerius ir net ne penkerius metus. Tad šįkart – daugiau apie tai, kuo ji naudinga.

Konversijos ilgainiui tik auga

Vos pradėjus remarketingo kampaniją konversijų gali būti ir daug, ir mažai – viskas priklauso nuo kokybės, to, ar laikytasi įvairių reikalavimų ir panašiai. Visgi jei viskas tvarkinga, kampanijos geros, tai ilgainiui konversijų skaičius tik didės, ir nieko nereikės daryti patiems. Juk tai – tiesiog nuolatinis priminimas, kad jūs egzistuojate.

Didinamas žinomumas

Internetas labai palengvina įvairių rinkodaros sprendimų įgyvendinimą, pritaikymą. Visgi taip yra ne visuomet. Būtent tokiais atvejais remarketingas gali, pavyzdžiui, padėti smarkiai padidinti įmonės ar prekės ženklo žinomumą. Vėlgi, žmonėms nuolat primenama, kad jūs esate ir galite suteikti reikiamas paslaugas ar pasirūpinti reikiamu daiktu. Kuo dažniau jie jus mato, tuo geriau įsimena, susieja mintyse su poreikiu.

Tai gali būti labai pigu

Gerai pritaikytos remarketingo priemonės didelėje ir tam tinkamoje rinkoje gali būti labai pigios. Kartais paspaudimai kainuoja vos kelis centus, o kartais – net ir dar mažiau. Tad taip galima pasirūpinti ir efektyvumu, ir labai geru finansiniu prieinamumu.

Tai – labai populiaru

Ar trokštate atsilikti nuo savo konkurentų? O gal geriau juos pavyti ir aplenkti? Jei taip, remarketingas yra tinkama priemonė. Esmė ta, kad dabar šia paslauga naudojasi daugiau nei pusė pačių marketingo kompanijų. Be to, beveik pusė prekių ženklų apskritai dirba ties tuo. Tad tai jau darosi masinis dalykas, ir jei jo netaikote, liksite kažkur toli užnugaryje.

Suprantama, kad ryžtis papildomoms investicijoms nėra labai paprasta. Juk reikia apgalvoti daugybę niuansų. Visgi populiarumas rodo, kad tai tikrai veikia. Tad jei atsibodo kaišioti pinigus ten, kur jie nieko nenuveikia, susiraskite gerą remarketingo įmonę ir imkitės pokyčių.