Nesvarbu, ką darome – superkame automobilius, statome namus, valome patalpas ar priauginame nagus. Jei norime geros, taigi, patrauklios reputacijos, būtina rūpintis pačių paslaugų kokybe ir stengtis kaip nors jas gerinti. Tam yra daugybė sprendimų, o dažnai reikia imtis tiesiog primityvių sprendimų. Keli iš jų ir bus aptarti šiame įraše.

Pradėkite nuo bendravimo

Neįtikėtinai didelę įtaką verslo rezultatams turi komunikacija ir jos subtilybės. Net jei su klientais nebendraujate tiesiogiai, vis tik turite rūpintis, kad bendravimas būtų sklandus ir efektyvus. Kad ir kokia situacija susiformuotų, reikia išlaikyti šaltą protą ir komunikuoti kuo mandagiau, be provokacijų.

Stenkitės išlaikyti ryšį su potencialiais ir buvusiais klientais. Jie tikrai gali pas jus užsukti ne kartą. Jei tinkamai pristatysite paslaugas, pavyzdžiui, neapsiribosite užrašu „Superkame automobilius“, o pridėsite, pavyzdžiui, „Superkame transporto priemones – greitai ir brangiai“, pasiūlymas tikrai atrodys patraukliau ir lūkesčiai bus pasverti.

Nepamirškite, ko nori klientas

Tai susiję su bendravimu, bet tik dalinai. Esmė ta, kad jei norite parduoti daugiau, nereikia paslaugų grūsti per prievartą. Tačiau apie poreikius pamiršti taip pat neverta. Taip, klientas tikrai gali pats pasidomėti, ką dar siūlome. Visgi bus paprasčiau, jei jūs papasakosite apie galimybes ir kodėl verta jomis pasinaudoti.

Pavyzdžiui, jei atliekate manikiūrą, galite pasiūlyti ir pedikiūrą. Jei dirbate grožio industrijoje, gal galite ne tik atlikti makiažą, sukurti šukuoseną, bet ir, tarkime, sutvarkyti antakius? Dar: jei skelbiatės „Superkame automobilius“, tai gal ir motociklus, dviračius? O gal juos remontuojate, ar perparduodate palankiomis kainomis?

Tereikia kalbėtis su klientais, pažinti juos. Dažnai savaime ateina žinios, ko jie dar galėtų norėti. Kartais dėl to netgi verta išplėsti verslą, išmokti naujų dalykų.

Rūpinkitės darbuotojais

Neretai patys klientai pastebi, kad įmonėje kažkas netvarkoje. Tad jei matote, kad darbuotojams atitenka didžiulis krūvis, sumažinkite jį – pasamdytas žmogus bus pasirengęs priimti ir dar daugiau užsakymų. Jei pastebite, kad darbuotojai nevieningi, skirkite laiko kad ir paprasčiausiam vakarėliui.

Visapusiškas rūpestis verslu tikrai padeda pasiekti puikių rezultatų. Tada ir mieliau patys superkame automobilius, atliekame manikiūrą – o tai ir vėl pastebi, ir teigiamai įvertina klientai.